سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش های بازاریابی دیجیتال

نظر

راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت همیشه جذاب بوده و هیمن جذابیت باعث علاقه مند شدن خیلی از افراد به این شیوه کسب درآمد شده است.

البته کسب درآمد از اینترنت مزیت های بسیاری دارد اما این تصور که به راحتی می توان در اینترنت درآمد کسب کرد طرز فکر کاملا اشتباهی است.

در ادامه به چند اشتباه که افراد تازه کار در کسب درآمد اینترنتی مرتکب می شوند اشاره می کنم.

 


1- صبور نبودن در کسب درآمد اینترنتی

اینترنت جایی نیست که امروز وارد آن شوید و بعد از یک هفته درآمد کسب کنید. بر خلاف یک فروشگاه حضوری که از همان روز افتتاح فروش را تجربه می کند.

اینترنت برخلاف مزیت هایی که برای کسب درآمد دارد، مانند نیاز نداشتن به مغازه برای فروش، در عوض نیاز به صبر و حوصله دارد.

هیچ فروشگاه اینترنتی از بعد از روز افتتاح درآمد کسب نمی کند.

باید چندماهی را حسابی کار کنید تا کم کم سفارشات از راه برسند و شما اولین درآمدهای خود را کسب کنید.

پس اگر آدم صبوری نیستید، بهتر است به دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید.

 

2- توقعات اشتباه از کسب درآمد اینترنتی

برخی اقدام به راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می کنند و اتفاقا به اندازه کافی هم صبور هستند و بعد از چندین ماه فعالیت به درآمد می رسند، اما تازه متوجه می شوند که این درآمد خیلی کمتر از چیزی بود که فکرش را می کردند.

آنها تصور می کردند که بعد از یک سال فعالیت به درآمد چند ده میلیونی در ماه می رسند اما متوجه شدند که در حال حاضر درآمد 5میلیون درماه دارند.

خب هه چیز درست پیش رفته است، مشکل توقعات نا به جایی است که مدیر فروشگاه دارد. پس بهتر است پتانسیل های درآمدزایی کار خود را به درستی بررسی کنید تا بعد از یک سال فعالیت به خاطر درآمد کم شوکه نشوید.

البته این فروشگاه بیشتر از این هم می تواند درآمد داشت باشد، اما نه در مدت یک سال، در واقع انتظارات معقولی از درآمد کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید.

 

3- بلافاصله از کار خود استعفا می دهند

خیلی از افراد تازه کار که با دنیای کسب درآمد اینترنتی آشنا نیستند، از کار خود استعفا می دهند و به دنبال کسب و کار اینترنتی می روند اما هرگز از خود نمی پرسند که تا زمان رسیدن این کسب و کار به درآمد قابل قبول باید چطور سر کنند.

آنها تصور می کنند که یک یا دو ماه بعد از فعالیت به درآمد می رسند در حالی که معمولا لازم است یکسال مداوم فعالیت کنند تا به درآمد قابل قبولی برسند و بتوانند به این درامد تکیه کنند.

توصیه من این است که هر فعالیتی مد نظرتان است در کنار کار ثابت خود دنبال کنید و وقتی به کمی درآمد رسیدید که قابل اتکا بود، آنوقت برای سرعت بخشیدن به کسب وکارتان از کار ثابت خود استعفا دهید.

 

منبع : رونق.کام

ronaaq.com